Myyjä
Verkkokaupan toimitusehdot. Myyjä pidättää oikeuden muuttaa näitä toimitusehtoja yksipuolisella päätöksellä ilman ennakkoilmoitusta.
Mikäli tilauksen teossa tai toimituksessa on ongelmia, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.
Yrityksen nimi: T:mi Nyroos Jari Juhani
Y-tunnus: 1342405-6
Osoite: Haapakatu 18 , 21110 NAANTALI
asiakaspalvelu@mobiilitarvike.fi
Maksaminen
Verkkokaupan maksunvälittäjänä toimii Klarna (https://klarna.fi). Klarna Checkout palvelun avulla on turvallisia ja helppoa tehdä ostoksia. Verkkokaupan maksuvaihtoehtoina ovat lasku, erämaksu, verkkopankit ja luottokortit.
Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Sveavägen 46, 11134 Stockholm) ehdot, jotka löydät kassalta.
Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun asiakaspalvelu@klarna.fi tai 09 – 425 99 771 (Ma-Pe 8.00-16.00).
Verkkokaupan maksunvälittäjänä toimii myös suomalainen Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj:llä (https://paytrail.com) on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa, joka edellyttää erityisen vahvoja panostuksia turvallisuuteen. Maksutapahtumat toteutetaan Paytrail Oyj:n suojatussa tietoturvallisessa maksuympäristössä. Pankki- ja korttimaksujen vastaanottajana tiliotteella sekä mahdollisilla korttilaskuilla vastaanottajana näkyy Paytrail Oyj, joka välittää maksut kauppiaalle. Kun käytät maksutoimeksiantopalvelua, sinua sitovat maksutoimeksiantopalvelun ehdot.
Paytrail Oyj Lutakonaukio 7 40100 Jyväskylä
Asiakaspalvelu Puh: 020 718 1830 Sposti: maksutiedustelut@paytrail.com
Toimitus ja toimituskulut
Käytämme verkkokaupassa useita erilaisia toimitustapoja. Toimitustavat ja hinnat saattavat vaihdella tuotteen painon, määrän ja mittojen mukaan. Toimitushintoja voidaan hakea myös dynaamisesti suoraan kuljetusyhtiöiltä. Kaikki toimitustavat eivät välttämättä ole käytettävissä kaikissa tuotteissa.
Näet verkkokaupan kassalla ajantasaisen tiedon toimituksen hinnasta ja tilaukseen käytettävissä olevista toimitustavoista. Valitun toimitustavan toimituskulut lisätään aina ostoskorin summaan. Toimitamme tilauksen valitsemallasi toimitustavalla.
Toimitusaika
Tuotteiden toimitusajat voidaan ilmoittaa tuotteiden tiedoissa. Pyrimme aina toimittamaan kaikki tilaukset mahdollisimman nopeasti, mutta toimitusaika voi vaihdella tuotekohtaisesti tai toimitustavoittain. Mahdollisesti poikkeavat toimitusajat ilmoitetaan verkkokaupan sivuilla erikseen.
Peruutusoikeus ja palautusehdot
Sinulla on kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilauksesi 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Peruutusilmoitukseen sinun tulee käyttää ensisijaisesti yhteydenottolomaketta tai lähetä normaali sähköpostiviesti asiakaspalveluumme. Merkitse nimesi, osoitteesi, tilauspäivä, tuote ja peruutussyy yksiselitteisesti. Tuote tulee palauttaa postitse 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksesta alkuperäiskunnossa ja alkuperäispakkauksessa. Tuote ei saa olla käytetty. Palautuskustannukset ovat asiakkaan vastuulla paitsi jos tuote on viallinen tai sinulle on lähetetty väärä tuote. Liitä kopio peruutusilmoituksesta tuotepalautuksen yhteyteen. Mikäli tuotetta on käytetty, pidätämme oikeuden laskuttaa arvonalennuksesta.
Ole aina ensin yhteydessä meihin yhteydenottolomakkeen kautta tai sähköpostitse, ja odota vastaustamme ennen kuin lähetät tuotteen meille takaisin! Tarvittaessa puhelintiedustelut arkisin klo 10-16 numerosta 0452003816
Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten. Palautamme maksamasi summan kokonaisuudessaan 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksen saapumisesta, ja kun tuote on palautettu ja sen kunto on tarkastettu.
Palautusosoite:
Nyroos Jari / Mobiilitarvike
Haapakatu 18
21110 Naantali
Peruutusoikeus ei koske asiakkaan itse omalla toiminnallaan aiheuttamaa tuotteen vioittumista tai rikkoutumista.
Lunastamaton paketti
Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme 50% tilauksen kokonaishinnasta.
Ongelmatilanteet
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai sinulle on lähetetty väärä tuote, tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa yhteydenottolomakkeella tai lähettämällä sähköpostia asiakaspalveluumme osoitteeseen: asiakaspalvelu@mobiilitarvike.fi. Tällöin palautuskustannukset eivät ole asiakkaan vastuulla. Jos paketti on vioittunut Postissa tai Matkahuollossa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio Postiin/Matkahuoltoon.